Abu Umar | 

Ahli baru dalam keluarga - Abdullah Azzam B Azhari




Alhamdulillah, pada hari Jumaat yang lepas ( 17 Zulhijjah 1430 hijrah), isteri saya telah selamat melahirkan anak lelaki yang kedua seberat 3.05kg di an-noor hospital, Abu Dhabi.

Anak lelaki saya yang kedua diberi nama Abdullah Azzam B Azhari.

Moga zuriat saya yang kedua ini diharap dapat memberi lebih motivasi kepada saya untuk menjunjung tinggi panji Islam di mana jua saya berada.

"Ya Allah, jadikanlah anak-anakku ini sebagai penolong agama mu. Kuatkanlah jiwa mereka ini dengan islam, jadikanlah batang tubuh badan mereka ini sebagai benteng-benteng agamamu ini Ya Allah.

Suburkanlah jiwa perjuangan dalam hati-hati mereka, dan moga mereka tergolong dalam golongan -golongan ansarullah Ya rabbul Jalil.


1 comments:

Anonymous said...

subhaanallah. amin....